hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حدنگاری 90 درصد از اراضی زراعی روستای "پشمک توقتمیش" حوزه ثبتی آزادشهر 

حدنگاری 90 درصد از اراضی زراعی روستای "پشمک توقتمیش" حوزه ثبتی آزادشهر 

 7 فقره سند مالکیت اراضی زراعی و بافت مسکونی روستای پشمک توقتمیش به صورت نمادین با حضور رضائیان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان، حاج آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر، سارانی رئیس واحد ثبتی آزادشهر و جمعی از مسئولین شهرستان آزادشهر تحویل مالکین گردید.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان با اشاره به مزایای سند تکبرگی از مردم خواست اسناد دفترچه ای خود را با حضور در ادارات ثبت محل وقوع ملک تکبرگ نموده تا از مزایای آن بهره مند شوند. 
 
رضائیان با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص تعیین تکلیف متر به متر اراضی کشور و در اجرای قانون جامع حدنگاری از مردم خواستند تا نسبت به دریافت سند تکبرگی اقدام نمایند. 
 
در ادامه سارانی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آزادشهر گفت: طی قرارداد منعقده اداره کل ثبت با شرکت پیمانکار در جهت صدور سند مالکیت اراضی کشاورزی، در فاز اول در شهرهای نوده خاندوز و نگین شهر و  همچنین روستاهای قزلجه آق امام و نیلی هدف گذاری شده تا به صورت رایگان نقشه برداری و تشکیل پرونده انجام پذیرد. 
 
سارانی ضمن تشکر از مردم و دهیار روستای پشمک توقتمیش در خصوص همکاری در صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی گفت: 90 درصد اراضی زراعی این روستا نقشه برداری و برای آن سند مالکیت تکبرگی صادر شده و تا انتهای آذرماه تمامی اراضی زارعی روستای "پشمک توقتمیش" دارای سند تکبرگی خواهند شد. 
 
مراسم با تحویل سند مالکیت ادامه یافت و در خاتمه رضائیان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان از دهیار روستا با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد